събота, 12 март 2016 г.

Букварина и детската карта

Бях жаден, а на вън леко ръмеше. За пореден път минах покрай офиса на "Сдружение Азбукари". Времето бе неприятно, мартенска му работа. Цвета Кирилова ме посрещна, но не бе в добро настроение, каза че има лека настинка, но не мислех, че само това е причина за неприятното и настроение. От опит знаех, че като не е на кеф не трябва да я ядосваш. Освен това минавах по-скоро заради Букварина.

Срещите с нея ми бяха най-приятни! След като пийнах четвъртото си за деня кафе, стана дума за детската карта "Обичай Родината". Яна Трендафилова или както вече e по-известна - Букварина започна, да разказва за интереса към образователното помагало. Да, имаше голям интерес към иновативната карта, която е изцяло рисувана и представя нагледно природните забележителности на страната ни.  Картата е наистина уникална и би зарадвала всяко едно дете. Тя е красива и в същото време съдържа много полезна информация. След като най-накрая получих чаша вода, секунди преди да колабирам от жажда, реших и аз да се включа в разговора.

Посъветвах Цвета и Букварина, че образователната карта "Обичай Родината" трябва да намира по-често място на блога www.tsvetakirilova.blogspot.com. Блогът се радва на голям интерес и определено при по-чести публикации за картата ще има и повече поръчки за нея. Това пък от своя страна ще доведе до набирането на средства за следващите инициативи на "Сдружение Азбукари". 

За съжаление след края на разговора Яна-Букварина не ми обърна особено внимание, а някакси наставнически ми каза - "Николай да внимаваш, какво ще напишеш. После да не кажеш, че не съм те предупредила. Да не виждам разговори от офиса, написани в блога на Букварина". Е разбира се, аз много внимателно написах всяко едно изречение в този текст, а Вие всекидневно посещавайте блога на Букаварина и ще бъдете приятно изненадани! До нови срещи!!!

Фен на Букварина

Няма коментари:

Публикуване на коментар